Фото без опису

 

 

Оголошення про участь у конкурсному відборі на посаду директора «Агенції розвитку» Кам’янецьої сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

Мета конкурсного відбору – знайти досвідченого та мотивованого керівника, здатного спрямувати діяльність Агенції на досягнення стратегічних цілей та реалізацію проектів сталого розвитку громади.

Основні обов’язки директора:

• Загальне керівництво установою.

• Участь у підготовці, управлінні та розширенні команди працівників та експертів установи «Агенції розвитку»

• Координація та контроль поточних операційних завдань і проектів.

• Представництво регіону серед міжнародних фінансових та донорських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

• Пошук партнерів на національному та міжнародному рівнях.

• Налагодження співпраці з місцевими органами влади, міжнародними організаціями, бізнесом та громадськістю.

• Написання проектів територіального розвитку, організація процесу залучення фінансування для їх реалізації

• Реалізація проектів сталого територіального розвитку громади

• Планування та досягнення показників розвитку території, таких як залучення інвестицій та додаткових ресурсів для територіального розвитку, створення нових робочих місць, самозайнятість населення.

Заробітна плата Згідно штатного розпису

Вимоги до рівня професійної компетентності особи

Освіта Повна вища освіта фінансово-економічного, або юридичного, або адміністративно-управлінського спрямування;

ступінь вищої освіти не нижче бакалавра.

Досвід роботи - на аналогічних посадах у міжнародних компаніях чи проектах, стажування або навчання в міжнародних бізнес-школах за кордоном, що підтверджено відповідними сертифікатами, розглядатиметься як перевага;

- досвід роботи, реалізації грантових проектів, написання та/або супроводу проектів за програмами міжнародної технічної допомоги

Володіння державною та іноземними мовами Вільне володіння українською мовою, діловою англійською, володіння однією або кількома іншими іноземними мовами буде розцінюватися як перевага

Професійні знання та навики - навики тлумачення законодавчих актів та застосування їх на практиці;

- володіння основами діловодства та економіки, - вміння користуватися персональним комп’ютером на рівні користувача;

- володіння етикою ділового спілкування та ведення переговорів;

- - високі комунікаційні та організаційні здібності, навики публічних виступів та фахових дискусій

- Особисті якості - стратегічне та нешаблонне тактичне мислення;

- лідерські якості; - високі аналітичні та комунікаційні навички;

- самостійність, відповідальність, здатність швидко приймати рішення та виконувати поставленні завдання.

Кандидати для участі у Конкурсі заповнюють анкету та подають такі документи: -Заява про участь у конкурсі. -Резюме -Мотиваційний лист з обґрунтуванням свої зацікавленості у роботі директором Агенції, складений в довільній формі. -Документи на підтвердження кваліфікації (диплом, сертифікати, рекомендаційні листи тощо). -Копії документів про вищу освіту. Копія паспорта та довідки про присвоєння РНОКПП. -Копія трудової книжки (за наявності). -Копія військо-облікового документу з оновленими даними (для кандидатів віком від 18-60 років). -Фотокартки – 2 шт. (розмір 4 х 6 см);

Відбір кандидатів здійснюватиметься у два етапи:

1-й – відбір анкет та наданих документів;

2-й – співбесіда з відібраними кандидатами.

Документи для співбесіди приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення в засобах масової інформації за адресою: вул. Синюка,8, с.Камꞌянка, Чернівецького району, Чернівецької області.