Відділ ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг)
- Відділи сільської ради
- Відділ ЦНАП (ЦЕНТР ДІЯ)
Iнформація про програму заходів психосоціальної підтримки ветеранам, членам родин ветеранів та членам родин загиблих військовослужбовців.
https://rada.info/upload/users_files/04418340/f92d671a52b52fc3d7f5b915bf07d18a.pdfОдним із важливих напрямків діяльності Міжнародної організації з міграції (далі - МОМ) в Україні є програма психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП), яка передбачає допомогу, спрямовану на захист і підтримку психічного здоров’я людей, покращення їх психосоціального благополуччя. Так, цільовою категорією надання послуг програми психічного здоров'я та психосоціальної підтримки є внутрішньо переміщені особи, особи, які постраждали від військового конфлікту та інші вразливі категорії населення. Враховуючи реалії сьогодення, значний акцент діяльності МОМ робить на наданні психосоціальної підтримки ветеранам, членам родин ветеранів та членам родин загиблих військовослужбовців. Враховуючи зазначене, Кам'янецька сільська рада доводить до відома інформацію та ознайомлює пільгову категорію громадян із програмою заходів психосоціальної підтримки ветеранам, членам родин ветеранів та членам родин загиблих військовослужбовців. У разі виявлення бажання взяти участь у запропонованих заходах просимо звертатися в сільську раду за адресою: с. Кам'янка вул. І. Синюка б. 8.
Зняття з реєстрації місця проживання (перебування)
Зняття з реєстрації місця проживання (перебування): Зняття з реєстрації місця проживання (перебування) здійснюється органом реєстрації, на території територіальної громади, на яку поширюються повноваження відповідної ради (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) (пункт 3 Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2022 року № 265 "Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад". Орган реєстрації, забезпечує формування та ведення реєстру територіальної громади, облік задекларованого місця проживання/зміну місця проживання особи (пункт 7 частини першої статті 2 Закону України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні". Заява може подаватися в електронній формі засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) особою віком від 14 років особисто та засвідчується її електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Задеклароване/зареєстроване місце проживання дитини віком до 14 років може бути знято за заявою одного з батьків, поданою в електронній формі з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. Вартість адміністративної послуги: За послугу щодо зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання особа сплачує адміністративний збір у розмірі 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року (у 2023 році адміністративний збір складає 40,26 грн.). Адміністративний збір не справляється у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання на підставі судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; свідоцтва про смерть або відомостей про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану. У разі зняття із зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи. За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (стаття 6 Закону). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) здійснюється на підставі: 1. заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), поданої особою або її законним представником (представником) за формою згідно з додатком 5; 2. рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою (у такому випадку адміністративний збір не сплачується); 3. свідоцтва про смерть або відомостей про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану. У таких випадках датою зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи є дата видачі свідоцтва про смерть або дата здійснення актового запису про смерть особи; 4. повідомлення територіального органу або підрозділу Державної міграційної служби України із зазначенням відповідних реквізитів паспортного документа померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку; 5. заяви власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою згідно з додатком 6 (пункт 50 Порядку). Зняття з реєстрації місця проживання (перебування) здійснюється за заявою про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), поданою у паперовій формі такою особою, її законним представником або представником, до якої додається: • згода співвласника житла, яка надається особисто або через представника (у випадку подання заяви про зняття з реєстрації місця проживання особи подається іншим співвласником житла); • паспортний документ особи; • судове рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; • військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку); • свідоцтво про народження (якщо дитина не досягла 14 років); • рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом Державної міграцій служби України, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України, у разі зняття із зареєстрованого місця проживання особи у зв’язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном; • квитанцію про сплату адміністративного збору (стаття 18 Закону); • для іноземців, осіб без громадянства: заява про зняття особи із зареєстрованого місця проживання (перебування) у зв’язку з припиненням підстав перебування на території України; паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні, у тому числі строк дії яких закінчився. У випадку подання відповідної заяви через Портал Дія зазначені вище документи до заяви не додаються. Зняття з реєстрації місця проживання (перебування) здійснюється за заявою власника житла приватної форми власності, поданої у паперовій формі, стосовно повнолітньої особи, місце проживання (перебування) якої зареєстровано в житлі, що належить власнику на підставі права власності, до якої додається: • документ, що посвідчує особу (у разі особистого звернення); • документ, що підтверджує право власності на житло, в якому задекларовано/зареєстровано місце проживання (перебування) особи (осіб), що знімається (пункт 61 Порядку); Представником додатково надається: • документ, що посвідчує особу представника; • документ, що підтверджує повноваження представника (довіреність), крім випадків, коли представниками малолітньої дитини є батьки (усиновителі). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання в електронній формі здійснюється в день подання документів або не пізніше наступного робочого дня у разі їх надходження після закінчення робочого часу органу реєстрації (пункт 67 Порядку). За запитом суб’єкта звернення орган реєстрації або центр надання адміністративних послуг видає витяг із реєстру територіальної громади, який може містити інформацію про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) на підставі відомостей, що містяться у відомчій інформаційній системі Державної міграційної служби України, які надійшли від органів реєстрації на дату формування такого витягу. Особі може бути відмовлено у знятті з реєстрації за місцем проживання (перебування) у разі коли: 1. особа подала не в повному обсязі передбачені Законом документи (відомості) або документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, є недійсним; 2. відомості реєстру територіальної громади не відповідають відомостям у поданих особою документах або відомостях; 3. за зняттям із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів (частина тринадцята статті 18 Закону).
Пільги багатодітним сім'ям
Багатодітна сім’я - сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує. До складу багатодітної сім’ї включаються також діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової перед вищої та вищої освіти, - до закінчення закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років. Документом, що підтверджує статус багатодітної сім'ї і дітей з такої сім'ї та їх право на отримання пільг згідно із Законом України "Про охорону дитинства", є відповідне посвідчення. Посвідчення видаються структурними підрозділами держадміністрацій, виконавчим органом сільських рад об’єднаних територіальних громад та центрами надання адміністративних послуг одному з батьків. Перелік необхідних документів: 1. Заява одного з батьків про видачу посвідчень, яка має містити прізвища, імена та по батькові батьків, місце і дата народження, серія та номер паспорта громадянина України, а також унікальні номери запису особи (за наявності) в Єдиному державному демографічному реєстрі, відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають про це відмітку в паспорті або які не є громадянами України); прізвища, імена, по батькові, місце і дата народження дітей, їх унікальні номери запису особи в Єдиному державному демографічному реєстрі та відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); 2. у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти. Такі документи подаються за умови їх легалізації, якщо інше не передбачено законом та міжнародним договором України, та з перекладом на українську мову. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; 3.у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням); 4.у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової перед вищої, вищої освіти, - довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років). 5.копії свідоцтв про народження дітей та копії паспортів дітей, яким виповнилося 14 років; 6.копії свідоцтва про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі); 7.копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків із даними про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату видачі паспорта; 8.копія посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. 9.фотокарток (батьків і дітей) розміром 30 х 40 міліметрів. Строк дії та вартість посвідчення Посвідчення видається безоплатно, строк дії якого визначається окремо для кожної багатодітної сім'ї. Дітям з багатодітної сім'ї посвідчення видається з 6 років. Для продовження строку дії посвідчень подаються довідка про склад сім'ї, копії свідоцтв про народження дітей та/або довідка із загальноосвітнього, професійно-технічного, вищого навчального закладу (для осіб від 18 до 23 років у разі, коли вони навчаються за денною формою навчання). Багатодітній сім'ї надаються пільги (стаття 13 Закону України "Про охорону дитинства"): - 50-відсоткова знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожного члена сім’ї, який постійно проживає в жилому приміщенні (будинку), та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю); -50-відсоткова знижка плати за користування комунальними послугами (газопостачання, електропостачання та інші послуги) та вартості скрапленого балонного газу для побутових потреб (площа житла, на яку надається знижка при розрахунках плати за опалення, становить 21 кв. метр опалюваної площі на кожного члена сім’ї, який постійно проживає в жилому приміщенні (будинку), та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю); -50-відсоткова знижка вартості палива, у тому числі рідкого, у разі якщо відповідні будинки не мають центрального опалення. Важливим є те, що зазначені пільги надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389 "Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї". Дітям з багатодітних сімей надаються такі пільги (стаття 13 Закону України "Про охорону дитинства"): -безоплатне одержання ліків за рецептами лікарів; -щорічне медичне обстеження і диспансеризація в державних та комунальних закладах охорони здоров’я із залученням необхідних спеціалістів, а також компенсація витрат на зубопротезування; -першочергове обслуговування в лікувально-профілактичних закладах, аптеках та першочергова госпіталізація; -безоплатне одержання послуг з оздоровлення та відпочинку; -студентам з багатодітних сімей призначається соціальна стипендія та може надаватися додаткова соціальна і матеріальна допомога; -50% плати за перебування та харчування дітей у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах, а сім'ї, середньомісячний сукупний дохід яких нижче гарантованого мінімуму у розрахунку на одну особу, звільняються від плати за перебування та харчування дітей у цих закладах (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2002 року № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів"); -право на безоплатне здобуття позашкільної освіти (стаття 26 Закону України "Про позашкільну освіту").
Права на соціальну та професійну адаптацію постраждалим учасникам Революції Гідності
Права на соціальну та професійну адаптацію постраждалим учасникам Революції Гідності: Кам'янецька сільська рада доводить до відома мешканців громади щодо прав на соціальну та професійну адаптацію постраждалим від війни громадянам: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432 «Про затвердження Порядку та умов забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються aбо звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та постраждалих учасників Революції Гідності» (зі змінами) з метою залучення до проходження соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та постраждалих учасників Революції Гідності та розширення їх обізнаності в свої правах на соціальну та професійну адаптацію, в питаннях: - отримання соціальних послуг у сфері зайнятості; - підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за робітничою професією; - отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше ступеня (рівня) освіти, підвищення кваліфікації, проходження спеціалізації, у тому числі із скороченим строком навчання; - отримання другого (магістерського) рівня вищої освіти на основі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з урахуванням їх навичок, умінь та побажань. На сьогодні найбільш розповсюдженою формою реалізації своїх прав є навчання учасників антитерористичної операції та інших категорій осіб у автошколах з подальшим отриманням водійських прав від категорії «А» до категорії «DE». За консультацією чи отриманням вищезазначених прав звертатися до відділ №4 (смт Глибока) управління праці та соціального захисту населення, або за телефоном 2-44-05, 0501563777.
Кам'янецька сільська рада інформує громадян, одержувачів пенсій
Кам'янецька сільська рада інформує громадян, одержувачів пенсій: З 1 липня 2023 року автоматично (без звернень пенсіонерів) на 19,7% підвищено пенсії, призначені відповідно до Законів України “Про державну службу”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про статус народного депутата України”, “Про наукову і науково-технічну діяльність”. Перерахунок здійснено на виконання постанови Уряду від 24 лютого 2023 року № 168 “Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2023 році”(пункти 5, 10). Перерахунок пенсій проведено 19 419 пенсіонерам, середній розмір підвищення – 1020,71 грн. З них: • 16 989 пенсіонерам, яким пенсії призначено відповідно до Закону України “Про державну службу”, в середньому виплати підвищено на 1046,70 грн; • 659 пенсіонерам – до Закону України “Про статус народного депутата України”, – на 1450,98 грн; • 1574 пенсіонерам – до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” – на 634,89 грн; • 197 пенсіонерам – до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” – на 422,51грн. Виплата перерахованих пенсій проводиться з липня 2023 року у встановлені пенсіонерам дати.
Український ветеранський фонд
Кам'янецька сільська рада доводить до відома ветеранську спільноту щодо ветеранських програм та можливостей: Українським ветеранським фондом (УВФ) Міністерства у справах ветеранів України поширено інформацію про запуск програми “Варто: підтримка ветеранського бізнесу”, в межах якої Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України на конкурсній основі. Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України на конкурсній основі. Старт прийому заявок - 27 червня 2023 року Останній день прийому заявок - 13 липня 2023 року (до 23:59 за київським часом). Сума фінансування проектів: Мінімальна запитувана сума на проект - 500 000 грн Максимальна запитувана сума на проект - 3 000 000 грн Право на отримання фінансової підтримки в рамках даного конкурсного відбору проектів мають: • ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи-підприємці; • юридичні особи, зареєстровані не пізніше ніж за два роки до отримання фінансової підтримки, засновниками яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України. З більш детальною інформацією щодо порядку проведення та умов участі у конкурсному відборі проектів заявники можуть ознайомитись на сайті Українського ветеранського фонду за посиланням https://veteranfund.com.ua/contests/varto-support-veteran-business/ Подати заявку на участь в програмі ви можете за посилання: https://veteranfund.com.ua/contests/varto-support-veteran-business/ Запитання та уточнення надсилайте на електронну пошту: uvfprojects@veteranfund. mva.gov. на. У темі листа обов'язково вказуйте: “Варто: підтримка ветеранського бізнесу”. Або звертайтесь за номером телефону: +380 (98) 009 48 72.
Кам'янецька сільська рада висвітлює інформаційні матеріли щодо укладання договору про провадження волонтерської діяльності.
https://rada.info/upload/users_files/04418340/069968426bc50addae8c258dcf20a916.docx
Надання одноразової матеріальної грошової допомоги постраждалим громадянам внаслідок підриву греблі Каховської гідроелектростанції.
https://rada.info/upload/users_files/04418340/6184792e77687696c49a27f8aeac68aa.docx
Сервіс УТОГ – система відеозвʼязку з перекладачем жестової мови для забезпечення комунікації з особами з порушеннями слуху
https://rada.info/upload/users_files/04418340/b760b7b02c9f8d0d24cb232465132b7b.pdf
Кам'янецька сільська рада продовжує інформувати населення про ряд змін в чинному законодавстві:
https://rada.info/upload/users_files/04418340/36350e16aab942ef016f88f652a8dc36.docx